29 junio, 2011

GRECIA. ¡OH! GRECIA ¿POR QUÉ TAN CORRUPTA?

 Un collaborador d'esti blog mandónos esto:
 
Datos sobre Grecia, según un columnista del Avui:
Sólo ún de cada cuatro asalariaos paga impuestos. 800.000 funcionarios pa una población total de 11 millones. Les fíes de funcionarios cobren una pensión hasta que se casen. Les peluqueres pueden xubilase a los 50 años, por considerase actividá peligrosa.  Igual los flautistes y saxofonistes.  Hai un comité de xestión del llagu Kopais, secu dende'l sieglu XIX. Hay departamentos del gobiernu que por cada coche oficial tienen 50 chóferes en nómina. Etc.
L'otru día oyía yo per la SER unos comentaristes diciendo que, al fin y al cabu, los griegos nun facien nada malo, que les esixencies de los organismos internacionales yeren excesives, que too yera culpa de la voracidá de "los mercaos", y que pobre pueblu griegu,  que yera normal que protestaren y nun quixeren sometése, etc etc.  Acoyonante.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Antes de enviar un comentario escríbelo primero en word para conservarlo en caso de que falle el envío. Trata de que no sea muy largo, pero si quieres escribir más entonces divídelo en más comentarios con el "sigue...etc". En caso de no poder enviar por cualquier razón no descrita entonces envíamelo a rbjoraas@telecable.es y yo me encargo de publicarlo.